Letní Ambroziáda pro pokročilé
LETNÍ AMBROZIÁDA PRO POKROČILÉ V PRAZE
Nový koncept Letní Ambroziády pro pokročilé!
Intenzivní 14denní pobytový umělecký kurz pro mladé lidi od 14 let a pro dospělé. Ambroziáda pro pokročilé je určena pro lidi, kteří se umělecké tvorbě věnují soustavně celoročně. NOVĚ probíhá v Praze na ZŠ Táborská a v externím uměleckém prostoru. Přijetí na tento kurz není nárokové. Lektoři si budou vybírat ze zájemců na základě vyplněné žádosti o přijetí. Účastníci si mohou vybrat, kterému ze tří oborů se chtějí věnovat: divadelnímu herectví, muzikálovému herectví nebo filmové tvorbě. V průběhu 14 dnů se účastníci budou věnovat nejen hlavnímu projektu, ale mohou se těšit také na neobvyklé workshopy, zajímavé exkurze, spoustu odborných lektorů, castingovou zkoušku, informace o uměleckých školách, přijímačky na nečisto, ale také na odpočinkový den. Na konci celého kurzu se samozřejmě uskuteční slavnostní premiéra Vašeho projektu, jak jste na Ambroziádě zvyklí. Ambroziáda pro pokročilé již probíhá pouze v Praze formou 14denního kurzu.
PROFESIONÁLNÍ LEKTOŘI
INTENZIVNÍ 14DENNÍ KURZ
RODINNÁ ATMOSFÉRA
VĚK 14+
Běžná Ambroziáda vs. Ambroziáda pro pokročilé
Běžná Ambroziáda
- Sedm dní
- Prostory základní školy
- Běžný rozvrh
- Věk 8-18 let
- Divadlo, muzikál, film, tanec, média
- Přihlásit se může každý
- Exkurze / prohlídka
- Odborní lektoři
Ambroziáda pro pokročilé
- Čtrnáct dní
- Divadlo a zkušebny na ZŠ
- Náročnější rozvrh
- Věk 14+
- Divadlo, muzikál, film
- Vyplnění žádosti o přijetí
- Exkurze s praxí
- Více odborných lektorů
- Odpočinkový den
- Neobvyklé workshopy
- Psychohygiena, Hlasová hygiena, Co čekat na castignu?, Jak na smlouvy, aby mě nikdo neošidil?, Přijímačky na nečisto, Jaká umělecká škola je ta pravá?
Jak Ambroziáda pro pokročilé probíhá?
Účastník si již v přihlášce vybere obor, kterému se chce věnovat
Po vyplnění žádosti Vás zhruba do týdne kontaktujeme telefonicky a společně si popovídáme o Vaší motivaci k absolvování kurzu
Na začátku kurzu jsou účastníci rozděleni do vybraných ateliérů
Každý ateliér má svého hlavního lektora a asistenta
Všechny ateliéry se po celé dva týdny řídí vytvořeným rozvrhem, který je jiný, než na běžné Ambroziádě

Maximum času je využito pro práci na projektech a umělecké workshopy s různými lektory
Zkoušení probíhá v několika zkušebnách a v divadle s profesionální technikou
Součástí kurzu je odpočinkový/relaxační den v polovině turnusu
Poslední den probíhá závěrečný festival, kde ateliéry předvádí výsledky své čtrnáctidenní práce
Z důvodu náročnosti kurzu doporučujeme, aby se účastníci 14denní Ambroziády pro pokročilé neúčastnili předcházejícího ani nadcházejícího turnusu
Jaké ateliéry jsou na Ambroziádě pro pokročilé?
Ateliér divadelního herectví (12 účastníků)
- Účastníci ateliéru se po celé dva týdny zdokonalují v herecké práci
- Hlavním předmětem je tvorba divadelní inscenace pod vedením režiséra
- V doplňkových workshopech si účastníci vyzkouší hlasovou hygienu, psychohygienu, casting, rozpoznat správně napsanou smlouvu, přijímačky na nečisto nebo filmové herectví
Ateliér muzikálového herectví (15 účastníků)
- Účastníci ateliéru pod vedením režiséra tvoří muzikálové představení
- K dispozici je, stejně jako v profesionálním světě, taneční choreograf, pěvecký korepetitor a samozřejmě divadelní technika
- V doplňkových workshopech si účastníci vyzkouší hlasovou hygienu, psychohygienu, casting, rozpoznat správně napsanou smlouvu nebo přijímačky na nečisto
Ateliér filmové tvorby (15 účastníků)
- Do filmového ateliéru se mohou přihlásit nejen zájemci o filmové herectví, ale také zájemci o práci s kamerou, se světly, o tvorbu scénáře, o střih, režii nebo zvuk
- Během kurzu se účastníci učí tvořit filmový scénář, natáčecí plán, pracovat s kamerou, režírovat, stříhat film, dodat do něj hudbu a efekty
- Účastníci si projdou základy hlasové a herecké práce, improvizaci a filmové herectví

Jaké ateliéry jsou na Ambroziádě pro pokročilé?
Ateliér divadelního herectví (12 účastníků)
- Účastníci ateliéru se po celé dva týdny zdokonalují v herecké práci
- Hlavním předmětem je tvorba divadelní inscenace pod vedením režiséra
- V doplňkových workshopech si účastníci vyzkouší hlasovou hygienu, psychohygienu, casting, rozpoznat správně napsanou smlouvu, přijímačky na nečisto nebo filmové herectví
Ateliér muzikálového herectví (15 účastníků)
- Účastníci ateliéru pod vedením režiséra tvoří muzikálové představení
- K dispozici je, stejně jako v profesionálním světě, taneční choreograf, pěvecký korepetitor a samozřejmě divadelní technika
- V doplňkových workshopech si účastníci vyzkouší hlasovou hygienu, psychohygienu, casting, rozpoznat správně napsanou smlouvu nebo přijímačky na nečisto
Ateliér filmové tvorby (15 účastníků)
- Do filmového ateliéru se mohou přihlásit nejen zájemci o filmové herectví, ale také zájemci o práci s kamerou, se světly, o tvorbu scénáře, o střih, režii nebo zvuk
- Během kurzu se účastníci učí tvořit filmový scénář, natáčecí plán, pracovat s kamerou, režírovat, stříhat film, dodat do něj hudbu a efekty
- Účastníci si projdou základy hlasové a herecké práce, improvizaci a filmové herectví
Kdo jsou naši lektoři?
- Na kurzu pro pokročilé působí naši nejzkušenější lektoři, jsou zde delší bloky výuky, více předmětů a více individuální práce s účastníky
- Lektoři na kurzu pro pokročilé jsou pedagogové a absolventi DAMU, FAMU, JAMU, VOŠH, UTB nebo konzervatoře
- Našimi lektory jsou také profesionální divadelní nebo filmoví herci
Jaké je další uplatnění našich účastníků?
- Účast na Ambroziádě Vám může otevřít dveře do světa profesionálního filmu nebo pomoci s přípravou na talentové zkoušky.
- Všichni účastníci získají Certifikát o absolvování vzdělávacího uměleckého kurzu.
- Všem účastníkům zdarma posíláme nabídky na role v různých filmech, seriálech, či reklamách.
Jak je řešená organizace, ubytování a strava?
- Organizaci kurzu zajišťuje cca 30 členů personálního týmu.
- Účastníci mají 24 hodin denně zajištěný pedagogický i zdravotní dozor.
- Ubytování je přímo v objektu konání akce (ZŠ Táborská).
- Každý účastník si přiveze karimatku nebo matraci a spacák.
- Strava formou plné penze je zajištěna také přímo v objektu konání akce.
- Celodenní pitný režim je samozřejmostí.
- Účastníkům je k dispozici dobře vybavený bufet.

Jak je to s dopravou?
- Doprava je individuální.
- Nástup účastníků je v první den turnusu (neděle) mezi 13:00 a 13:45.
- Závěrečná veřejná produkce projektů, na kterou jsou zváni všichni rodiče, přátelé a další hosté, se vždy koná v poslední den pobytu (sobota) od 10:00 do cca 13:00.
- Po skončení programu účastníci se svými rodiči odjíždějí (dřívější odchod není z organizačních důvodů možný).

Co mít s sebou?
Potřebné dokumenty
- Karta účastníka. V případě přijetí Vám bude zaslána.
- Lékařské potvrzení (nemusí být na našem formuláři; dle současné legislativy je povinné a platí dva roky na všechny dětské zotavovací akce). Ke stažení ZDE.
- Potvrzení o bezinfekčnosti. Ke stažení ZDE.
- Kopii kartičky zdravotní pojišťovny.
Oblečení
- Oblečení necháme na vašem uvážení.
- Určitě ale potřebujete pohodlné oblečení na uměleckou práci.
- Plavky.
- Oblečení na závěrečnou diskotéku.
- Přezůvky.
Další
- Spacák, polštářek a karimatku nebo matraci.
- Sešit a psací potřeby (penál).
- Uzavíratelnou lahev na pití (nerozbitnou).
- Přiměřené kapesné.
- Můžete přibalit i to, co se dá využít k umělecké práci (např. hudební nástroj, kostým, taneční šaty atd.).

Jak je řešená organizace, ubytování a strava?
- Organizaci kurzu zajišťuje cca 30 členů personálního týmu.
- Účastníci mají 24 hodin denně zajištěný pedagogický i zdravotní dozor.
- Ubytování je přímo v objektu konání akce (ZŠ Táborská).
- Každý účastník si přiveze karimatku nebo matraci a spacák.
- Strava formou plné penze je zajištěna také přímo v objektu konání akce.
- Celodenní pitný režim je samozřejmostí.
- Účastníkům je k dispozici dobře vybavený bufet.
Jak je to s dopravou?
- Doprava je individuální.
- Nástup účastníků je v první den turnusu (neděle) mezi 13:00 a 13:45.
- Závěrečná veřejná produkce projektů, na kterou jsou zváni všichni rodiče, přátelé a další hosté, se vždy koná v poslední den pobytu (sobota) od 10:00 do cca 13:00.
- Po skončení programu účastníci se svými rodiči odjíždějí (dřívější odchod není z organizačních důvodů možný).
Co mít s sebou?
Potřebné dokumenty
- Karta účastníka. V případě přijetí Vám bude zaslána.
- Lékařské potvrzení (nemusí být na našem formuláři; dle současné legislativy je povinné a platí dva roky na všechny dětské zotavovací akce). Ke stažení ZDE.
- Potvrzení o bezinfekčnosti. Ke stažení ZDE.
- Kopii kartičky zdravotní pojišťovny.
Oblečení
- Oblečení necháme na vašem uvážení.
- Určitě ale potřebujete pohodlné oblečení na uměleckou práci.
- Plavky.
- Oblečení na závěrečnou diskotéku.
- Přezůvky.
Další
- Spacák, polštářek a karimatku nebo matraci.
- Sešit a psací potřeby (penál).
- Uzavíratelnou lahev na pití (nerozbitnou).
- Přiměřené kapesné.
- Můžete přibalit i to, co se dá využít k umělecké práci (např. hudební nástroj, kostým, taneční šaty atd.).
Kolik stojí Ambroziáda pro pokročilé a co vše se z poplatku hradí?
Cena za kurz
pro všechny klienty-
Činnost odborných lektorů
-
Pedagogický a zdravotní dozor (i noční)
-
Pronajaté prostory a technika
-
Strava formou plné penze
-
Doprovodný program (divadlo, wellness, exkurze)
-
Zdravotní pojištění a pojištění storna pobytu
Jak se přihlásit na Ambroziádu pro pokročilé?
- O přijetí či nepřijetí do kurzu rozhodne porota na základě prostudování Vaší žádosti o přijetí
- Tím, co napíšete do žádosti, nás můžete přesvědčit, že právě Vy budete platným členem tohoto výběrového turnusu
- Po vyplnění žádosti Vás zhruba do týdne kontaktujeme telefonicky a společně si popovídáme o Vaší motivaci k absolvování kurzu
- Rozhodnutí o přijetí Vám následně pošleme do emailu
V případě jakýchkoli dotazů volejte hlavní vedoucí kurzu pro pokročilé, Bc. Kateřinu Hyršlovou (733 639 688) nebo pište na info@ambroziada.cz
TĚŠÍTE SE?